درباره ما

قارچ ها در طب سنتی چینی (TCM) برای قرن ها در طول دو هزار سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه آنها هم در کاربردهای تغذیه ای و هم در پزشکی گیاهی استفاده می شوند. در زندگی روزمره مردمان آسای شرقی بسیاری از گونه های قارچ را در آشپزی روزانه خود و همچنین برای اهداف درمانی گنجانده اند. به عنوان مثال، مردم چین و ژاپن مدت‌هاست که بر این باوراند که قارچ‌ها نه تنها طعم خوبی دارند و میتوان از آن ها برای دمنوش و طبخ غذا استفاده نمود، بلکه دارای اثرات سم‌زدایی، تقویت بدن و همچنین خواص التیام برای بیماری ها هستند. از نظر تغذیه ای، آن ها معتقدند که قارچ برای پاکسازی کبد و کلیه ها ضروری است و اغلب در وعده غذایی اصلی روزانه گنجانده می شود. قارچ ها از دیرباز به عنوان یک غذای لذیذ بزرگ در نظر گرفته شده اند. مجموعه ماشلند با اهداف متمرکز بر سلامت جامعه در زمینه قارچ ها، سعی در توسعه فرهنگ قارچ های شرقی نموده است.

برخورداری از تجربه، دانش تخصصی و آگاهی از سلیقه مصرف کنندگان راهنمای ما در فراهم ساختن محصولی استاندارد و مطابق نیاز و شایستگی جامعه ی ایرانی است. تجربه ای 5 ساله در مجموعه ماشلند و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان قارچ، ضامن این ویژگی ها است. مسیری را که بنیان گذاران ماشلند در سال 1395  آغاز کرده اند اکنون وارد مرحله جدیدی شده است. خرید آسان در بستر فروشگاه اینترنتی!

از آذر ماه 1400 امکان خرید 7 گونه قارچ خوراکی و دارویی گانودرما، شیتاکه، ترکی تیل، ترملا، انوکی، شاه صدف و شیمجی از سراسر ایران و از طریق فروشگاه اینترنتی ماشلند فراهم شده است. در این مدت کوتاه توانسته ایم نیاز بسیاری از مشتریان تخصصی و علاقه مند را از سراسر ایران عزیز برآورده و لذت یک خرید آسان و امن را فراهم سازیم. خرید قارچ از بستر سایت بسیار آسان بوده و محصولات خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر محصولات می توانید به صفحه اختصاصی هر محصول مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ماشلند سرزمین قارچ های خوراکی!

ارتباط با ما

دفتر مرکزی ماشلند : تهران خیابان ایران کوچه میراسماعیلی پلاک 14 ( در حال حاضر امکان خرید حضوری فراهم نیست)

تماس با ما : 91005505-021

پشتیبانی و ثبت شکایت

تلگرام و واتس اپ : 09981500815

انتقادات و پیشنهادات