خواص قارچ ها

آیا گانودرما برای لاغری مفید است؟

گانودرما برای لاغری

اضافه وزن در واقع مشکلات مختلفی را به همراه دارد که حتی می تواند منجر به خطرات جدی شود. خوشبختانه مادر طبیعت به فکر همه چیز بوده و مطمئنا مصرف این قارچ قدرتمند شرقی به شما این امکان را می دهد که به وزن ایده آل خود برسید.

گانودرما برای کاهش وزن

گانودرما برای لاغری

قارچ گانودرما لوسیدوم داروی لاغری نیست بلکه صرفا یک مکمل گیاهی معتبر است که به شما کمک می کند تا کاهش وزن طبیعی را تجربه کنید. در واقع گانودرما علاوه بر حضور گسترده ژرمانیوم آلی و تریپرتن ها حاوی مقدار زیادی پلی ساکارید است. مصرف ترکیبی این مواد مغذی علاوه بر پاکسازی عمیق بدن، به شما امکان می دهد تا کیفیت هضم خود را بهبود بخشید. داشتن یک سیستم گوارشی کارآمد به معنای دور نگه داشتن بدن از اضافه وزن است.در نهایت گانودرما کارایی متابولیسم شما را افزایش می دهد. داشتن یک متابولیسم کارآمد به شما کمک می کند که ذخایر چربی را سریعتر بسوزانید. همچنین گانودرما سبب حفظ ” باکتری های خوب ” روده می شود. این امر منجر به کاهش جذب چربی ها می شود. با این حال، این بدان معنا نیست که می تواند چربی های انباشته شده در نقاط مختلف بدن شما را فوری از بین ببرد!  گانودرما صرفا به شما در کاهش وزن طبیعی کمک می کند.

کاهش وزن با گانودرما قطعیه؟

تاثیر گانودرما بر چاقی در شرایط خاص قطعی است. به عنوان مثال گانودرما برای افرادی که از داروهای کورتیزون استفاده می کنند یا افرادی که مشکلات کلیوی دارند، میتواند بسیار موثر باشد. چرا که افراد مبتلا به لوپوس (SLE)، آسم یا سایر بیماری های خودایمنی، اغلب مجبور به مصرف مقادیر زیادی کورتیزون که یک داروی ضد التهابی است، هستند. یکی از عوارض داروهای کورتیزون افزایش وزن است. دلیل آن این است که کورتیزون اشتها را افزایش می دهد و همچنین باعث می شود تجمع مایعات زیاد در بدن می شود.

از جمله فواید گانودرما لوسیدوم، خاصیت قدرتمد ضد التهابی آن است. در واقع، برخی از مطالعات علمی نشان داده اند که قارچ گانودرما دارای عملکرد ضد التهابی بسیار مشابه کورتیزون است، البته با این تفاوت که عوارض جانبی نامطلوب کورتیزون را ایجاد نمی کند.

اولین کسی که این ویژگی گانودرما را برجسته کرد، پروفسور استاوینوآ (1991، 1995) از دانشگاه تنسی بود. متعاقباً، تحقیق دیگری توسط پروفسور سونیامول (Soniamol J.، 2009) انجام گردید که طی آن فعالیت‌های ضدالتهابی بسیار مؤثری را نشان داد.

نتیجه نهایی گانودرما روی علائم مانند کورتیزون است، البته طبیعی است که کورتیزون اثر سریع‌تری داشته باشد.

اما در پاتولوژی‌های مزمن، پس از هفته‌های اول، اثر به طور قابل ملاحظه‌ای یکسان است، با این مزیت که گانودرما هیچ عوارض جانبی بر روی بیمار ندارد!

با جایگزینی کورتیزون با گانودرما لوسیدوم می توانید به تدریج وزن کم کنید و به وزن مطلوب خود بازگردید. بدیهی است که این یک درمان معجزه آسا نیست، بنابراین شما نیز باید درمان خود را با یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم ادامه دهید.

با این حال، از آنجایی که ما در مورد آسیب شناسی های کاملاً جدی صحبت می کنیم، قبل از تهیه گانودرما برای لاغری توصیه می کنم از پزشک خود مشاوره بگیرید.

چاقی و اختلال در عملکرد کلیه ها
شکی نیست که بهبود سبک زندگی و تغذیه برای کاهش وزن حیاتی است.

با این حال، اضافه وزن می تواند ناشی از عملکرد نادرست کلیه ها باشد. در چنین شرایطی علاوه بر مصرف گانودرما توصیه می شود قندها، غلات تصفیه شده (نان سفید، پاستا، پیتزا، بیسکویت و غیره)، لبنیات و گوشت را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

چاقی هنگام اختلال در عملکرد تیروئید

اغلب اوقات، اضافه وزن با اختلال در عملکرد غده تیروئید مرتبط است. عملکرد نامناسب این غده مهم می تواند منجر به تجمع غیرطبیعی چربی یا حتی چاقی شود.برای کسانی که مشکلات اضافه وزن مرتبط با تیروئید دارند، گانودرما برای لاغری عالی عمل می کند. به لطف ویژگی های گانودرما، عوارض ناشی از عدم تعادل خنثی می شود و به روند لاغری و حفظ وزن سالم به روشی کاملا طبیعی کمک می کند.

با گانودرما چند کیلوگرم لاغر میشوم؟

مطمئناً نمی توان با یک رژیم غذایی سالم و کم کالری چند ده کیلوگرم وزن کم کرد، اما شروع یک رژیم غذایی صحیح و سالم همراه با گانودرما مطمئنا باعث کاهش وزن می شود. علاوه بر مصرف منظم گانودرما برای کاهش وزن باید فعالیت های هوازی، یعنی پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری و ترکیب آنها با ماساژهای تخلیه لنفاوی انجام شود.

خلاصه عملکرد گانودرما برای کاهش وزن

  • حذف چربی های بد
  • با تبدیل غذا به انرژی متابولیسم را افزایش می دهد
  • حس گرسنگی را کاهش می دهد
  • گرسنگی عصبی را مهار می کند
  • با احتباس آب در بدن مقابله می کند
  • عملکرد تیروئید و کلیه را بهبود و چاقی حاصل از آن را درمان می کند

منابع:

https://www.cure-naturali.it

https://www.nbcnews.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *